HTML

stamy

minden szarról

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

helyzet

stan_ 2010.06.21. 21:20

jo..ismét elbasztam..

minden 1 évvel ezelőtt kezdődött. találkoztunk a buszmegállóba. nem beszéltünk, csak néztünk. msn. 1 hónappal később találkoztunk. azóta eltelt 11 hónap és együttvagyunk. ez idő alatt sikeresen minden mellettem állót elszakitottam magamtól...

most elment 1 hétre. ma még csak az első nap van, de úgy érzem h beszarok. nem birom nélküle, és egyszerüen nincs kihez mennem. ifuckyounak is más lett a baráti köre,amit meg  is értek.. panka bepasizott ez idő alatt 3 szor is...laura elment amcsiba.. lottival sose találkoztam eddig, ő is bepasizott..a helyi társaságokból meg egy emberrel se tartom a kapcsolatot, ahhoz képest mésfél évvel még..namind1. ticát már meg se emliteném, olyan szinten leszar.  ricsi más társaság.márk más világ.most perpill más nem is jut eszembe.

itt ülök egész nap, és nem azvan, mint régen, hogy 5 en hivnak, hogy menjünk ideoda. senki se hiv.  olyan szinten leszartam mindenkit, hogy ennyire törődnek ők is velem.és teljesen igazuk van.

ő pedig mindig mondja, h menjek el ide,meg oda, de nem voltam rá képes idáig... csak ő számított..  nagyon jól érzem magam mellette, szóval nem is izéltem..

de most azért elgondolkoztató. ha most szakitunk... akkor mi lesz? ő a barátnőivel tovább éldegéli életét, és én? önző vagyok, hogy magamróm beszélek csak? lófaszt

sajnos semmi sem örök. ezt még folytatom.

a következőkben időm nagy részét próbálom úgy eltölteni, hogy minél több embert megpróbáljak visszaszerezni,mert ez igy gecire szar... próbálom helyrehozni azt, amit tönkretettem.

 

 

( szerdán megyek gangbangelni Mészivel és Pankával, szóval boldog vagyok :) remélem azért visszafogadnak valahogy.. )

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://stamy.blog.hu/api/trackback/id/tr362099337

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása